نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انقلابی در سیستم ابری
اخیرا توسعه های صورت گرفته در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده است که این نرم افزار در سیستم های ابری جایگاه ویژه ایی پیدا کند. رشد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در سیستم های ابری باعث شده است تا در یک محیط امن و آنلاین بدون نصب و هزینه های اضافی، سیستم فروش شرکت ها رشد قابل توجهی کنند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر (cloud)به معنی استفاده هر کاربر با اطلاعات یکسان در هر زمان است. نیروهای فروش می توانند داده ها را بررسی کنند و بلافاصله پس از آن بروزرسانی انجام گردد. در واقع همه ی این فرایندها باعث بهتر شدن خدمات تیم فروش به مشتریان می گردد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر سیستم ابری می تواند سریع و آسان پیاده سازی شود و نیازی به نصب هیچ گونه سیستم سخت افزاری ندارد. این نوع از سیستم ها باعث کاهش هزینه های آپدیت و پشتیبانی می گردند.
بطور کلی قیمت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر بر اساس تعداد کاربران و نوع ویژگی های مورد استفاده می باشد که از این لحاظ می تواند مقرون به صرفه و انعطاف پذیر باشد که باعث رشد کسب و کار شما می گردد. این نوع نرم افزارهای سی ار ام از نظر عملکرد، انعطاف پذیری بالایی دارند.
ویژگی های اجمالی این نرم افزار ها به صورت زیر است:
- استقرار و نصب سریع
- بروزرسانی اتوماتیک
- توانایی کار کردن در هر مکان با هر وسیله ای
- اثر بخشی هزینه و مقیاس پذیری
- افزایش همکاری